Algemeen
Duurzaamheid
Waar wordt bladconfetti geproduceerd? ExpandBladconfetti is een 100% Nederlands product. Samen met onze kanjers van de sociale werkplaats zorgen we ervoor dat van blad tot verzending het allemaal lokaal geproduceerd wordt.
Wanneer vergaat bladconfetti ExpandBladconfetti vergaat binnen 4 a 5 dagen. Dat geldt ook voor de twist. Mocht dit te lang zijn, neem dan contact met ons op.
Mag bladconfetti op mijn locatie? ExpandJazeker, in theorie wel! We hebben uitgebreid getest wanneer en hoe bladconfetti vergaat. Het lost zichzelf in 4 a 5 dagen geheel op en laat GEEN vlekken of rommel achter. Soms door wind of regen is de kans van vergaan nog sneller. Via deze link kan je informatie downloaden voor jouw locatie. Mochten ze nog vragen hebben, kunnen ze contact met ons opnemen we helpen ze graag verder!
Kan ik het eerst zien voor dat ik het bestel? ExpandJa dat kan! Je kan een sample pakket bestellen of je kan ons komen bezoeken op een beurs. Een sample pakket kan je hier bestellen. Voor een beurs bezoek kijk je hier waar we aankomend seizoen staan.
Producten
Hebben mensen uit de buurt geen blad meer aan de struiken? ExpandMaak je geen zorgen, wij kweken de bladeren zelf. Dus niemand die wordt beroofd van haar of zijn blaadjes!
Is er in kleur te variëren? ExpandOns basisproduct bladconfetti is altijd prachtig groen.
Wat is het formaat van de krat? ExpandDe krat is 17cm hoog x 23cm breed x 41cm lang.
Hoeveel bladconfetti raden jullie aan voor een gelegenheid? ExpandBij elk product in de winkel staat het aantal handjes waar de producten voor zijn. Mocht je een ander aantal willen of nog vragen hebben, laat het dan ons weten via het contactformulier.
Kan ik een ontwerp laten maken om te graveren/bedrukken ExpandJa dat kan zeker! We maken een passend ontwerp naar aanleiding van jullie wensen of voorbeelden. De kosten van het ontwerpen voor gravure en twist zijn samen € 45,00 incl. 1 correctieronde.
Hoe bewaar ik bladconfetti en hoelang? ExpandAls je onderstaand bewaaradvies opgevolgd ben verzekerd van top conditie bladconfetti!
- Droog en vochtvrij
- Donker bewaren
- Max. 3 week houdbaar
Je kan bladconfetti in een krat bij de ingang zetten. Of de zakjes verdelen over de stoelen aan het middenpad. Een zak+ geeft je de mogelijkheid om bladconfetti te verdelen in eigen zakjes voor bijvoorbeeld het moment van uit de kerk lopen! Als jij de bruid of bruidegom bent, vergeet niet dat om iemand te vragen die dit kan organiseren. Het allerbelangrijkste is dat je het moment goed van te voren doorspreekt met de fotograaf om er zeker van te zijn dat je de perfecte (strooi/bladconfetti) foto krijgt!
Betalen
Welke betaalmethoden bieden jullie aan? ExpandWij maken gebruik van iDeal, Bancontact / Mistercash (voor België) en sofort banking.
Wanneer kan ik het best bestellen? ExpandJe kan altijd bij ons bestellen al is het ver van te voren. Beste is een half jaar van te voren tot een 3 weken. Dan hebben we ook genoeg tijd om goed aandacht aan jullie bestelling te geven. Wij zorgen ten alle tijden dat jou bestelling 2 weken voor de festiviteit wordt afgestuurd! (uitgezonderd Sample, giftcard offline en e-giftcard) Het
Bezorging
Met welke leveringstermijn moet ik rekening houden? ExpandZodra we jullie bestelling hebben ontvangen plannen we de bestelling in. We houden je op de hoogte vanaf wanneer bijvoorbeeld de krat is gegraveerd tot wanneer de bestelling wordt verzonden. LET OP! Omdat wij een vers product leveren, sturen we het product 2 weken voor de dag van het festiviteit. Zodat het in topconditie geleverd wordt. (uitgezonderd Sample, giftcard offline en e-giftcard) Mocht je het product eerder willen ontvangen omdat je bijvoorbeeld in het buitenland gaat trouwen? Mail dan ons via het contactformulier.
Naar welke landen verzenden jullie? Expand- We verzenden we naar alle landen in Europa.
Verzending binnen Nederland is gratis*
België € 6,00Duitsland € 9,00
Frankrijk € 14,95
* Gratis verzending op Bio poppers is vanaf 15 stuks.
Kan ik een bestelling terugsturen? ExpandDe meeste van onze producten zijn op maat gemaakt voor jullie. Het wettelijk herroepingsrecht is hierdoor niet van toepassing. In het geval van beschadiging tijdens het transport gelieve dan zo snel mogelijk (binnen de 24 uur na levering) contact met ons op te nemen.
Welke vervoerders maken jullie gebruik? ExpandAfhankelijk van waar het pakket heen moet kiezen we een vervoerder. Over het algemeen gebruiken we DPD, DHL of PostNL.
Welke bezorgmethodes hebben jullie? ExpandJe kunt jouw bestelling op de volgende manieren laten bezorgen:
- Bezorging aan huis
- Bezorging pick-point bij jou in de buurt
Je kunt één van deze bezorgmethodes selecteren tijdens het afronden van jouw bestelling.
Kan ik een bestelling ophalen ExpandJa dat kan op afspraak. Je kan je bestelling tussen 9:30 en 15:00 ophalen in Uitgeest.
Neem dan contact met ons op via het contactformulier
Cadeau
Hoe wissel ik mijn giftcard in? Expand-
- Ga naar de winkel
- Voeg je favoriete product toe aan je winkelkrat.
- Ga naar checkout
- Vul de unieke code van deze giftcard in en klik op toepassen.
- Vul je gegevens in en rond je bestelling af.
Dit geldt voor de e-giftcard en offline giftcard. Hoe lang is de giftcard geldig? Expand
- Onze giftcards hebben een geldigheid van 2 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld.
De giftcard wordt zonder extra verzendkosten verzonden! (Dit geldt voor Nederland en België)
Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen? ExpandJa, dit kun je invullen in het bestelproces bij het desbetreffende product.
Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven? ExpandJa, dit kun je aangeven in het bestelproces.
Samenwerking
Styled shoot Expand-
- Wij staan altijd open voor samenwerkingen in de vorm van een styled shoot. Stuur ons een moodboard en je ideeën via het contactformulier en wij komen hier snel op terug.
- Mocht je een product of iets dergelijks hebben en denk je dat wij een goede match zijn?
- Wij staan altijd open voor samenwerkingen. Stuur ons je verhaal en je ideeën via het contactformulier en wij komen hier snel op terug!
Klachten
Ik heb een klacht. Wat nu? Expand-
- Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bestelling@bladconfetti.nl. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.